Kızlaaaar derdimin biri bitiyor biri başlıyor daha dün mastitle ilgili post açmışken dün akşamda yeni bir sürprize merhaba dedim!!😩😩
kızlar akşam göğsümü sağarken göğüs ucumda ve aşağısında böyle şişkin su toplaması gibi baloncuklar vardı hatta sağarken içinden bildiğimiz su geldi sonradan süt gelmeye başladı. Sağdıktan sonra şişkin duruyordular. Şimdi kontrol ettim sönmüşler ama halen daha beyaz kabarcıklar göğüs ucumda duruyor. Sanki su toplamış gibi. Kızlar böyle bir şey başına gelen oldu mu? Ne yapmalıyım. Doktora gitsem mi? Off artık yarına ne olacak diye korkuyorum her gün bir şey!!