Günaydın hanımlar. Bebeğime kehribar kolye almayı düşünüyorum.lakin geçenlerde burda bi yorum okudum. Ben kolye istemiyorum bileklik alacağım bu arada. Bileklik sadece karin tarafında olduğu için o tarafa etki eder diye okumuştum. Bende şaştım kaldım acaba öyle bi durumu var mı diye yardımcı olurmusunuz lütfen gerçek mi bu 🤔