Dygosmn1 18 ay asisi dün okdu bugun sabaha karsi 38 39 arasi atesi cikti soydum onu 37.5 dustu. biraz calpol verdim 36.7 kisa kolluyla. asidan midir bi yardimci olurmusunuz yoksa dr mi gotursem
Lnr123 Dygosmn1 aşıdanfır canım geçmiş olsun eğer ateşi çıkar soy kaşıklarına koltuk altına islak pamuklar koy düşürür bide fitil varsa oda hemen dusuruyor
Gzd35 Dygosmn1 canım aşılar yapıyor malasef kafası hariç boynundan aşağı ılık duş aldır düşer inşallah
Dygosmn1 Lnr123 tesekkur ederim canim. asidan olsun enfk olmasinda . vallah gece 4 den beridir ayaktayiz. annemle
Lnr123 Dygosmn1 aşıdandır canım bize de hemşire ateş yapmaz dediydi 38.9 la acile gittik baktılar kulak ağızda bişey yok aşodan dediler fitil koydular ıslak Pamuk’la vücudunu sardılar yarım saatte düştü ateş
Dygosmn1 Lnr123 cok tesekkur ederim icim ferahladi. bagisklilk dusuk bi oglum var atesli hastalik hemen ayak krmiklerine isliyor ve yurumesi aksiyor . ondan korktum. bende calpol verdim simdi salliyorum atesi dustu cok sukur ama iste korkum var bi kere