Ecemayaz01 herşeye ben faturalı aldım Turkcell bayisinden olmasına rağmen klorlu çıktı Turkcell bayisine dava açtım 1 yıldır uğraşıyorum normal Samsung falan alın iPhone dan daha iyidir yada tanıdığınız varsa oradan alın aksi taktirde iPhone almanızı tavsiye etmem. Kaçak olduğu anlaşılmıyor