Yusra2021 Benim kızım 22 günlük ve sütüm yetersiz geldiği için hem emzirip hemde mama veriyorum. Bebelac Gold kusma yaptı çok doktorum hipp combiotic önerdi daha yeni alicam kullananlar tecrübelerini yazabilir mi😊
Gunsss Yusra2021 biz doğumdan itibaren hipp kullandık oğlum şuan 8 aylık hala kullanıyoruz. Gaz kabızlık sıkıntısı çekmedik. Çok memnunuz
DorukArasMomss Yusra2021 Bende tavsiye üzerine similac almıştım benimde bebeğim 5 ay lik aşırı kabızlık yaptığı için bende bebelac gold kullanıyorum ama kusma problemi olmadı kabızlık gaz sorunu yaşatmadı çok şükür. Ayrıca bebeginiz çok küçük kusması çok normal değil mi ya reflu yatağında yatırıyor musun
Epifenomen-gkc Yusra2021 mama tamamen bebeğe bağlı bir durum, biz de hipp kullandık en başından beri memnunuz hiç sıkıntımız olmadı
Sadebiri Yusra2021 bebeğime en iyi sma geldi onu aldıktan sonra rahatladı güzel yavrum, diğer bütün mamaları kullandık (hipp hariç ) bi tek sma iyi geldi💖💖
Yusra2021 DorukArasMomss reflü yatağı doğduğu andan itibaren kullanıyorum doktoruna sormuştum mama bunu önerdi teşekkür ederim 😘
brfmayz Bize en hastanede Aptamil verdiler aşırı gaz yaptı bebelac rahatsız etti çok belliydi. Hipp çok iyi geldi gaz kusma hiç yapmadı
Merida1 Yusra2021 hipp organik combiotic anne sütüne en yakın mama; gaz yapmıyor, hazmı kolay, şişirip pofidik yapmıyor bebeleri 👍