Cansincan benim oğlum 5 aylık aralıkta doğdu kış olmasına rağmen poposunu her bez değiştirdiğimde sadece suyla pamukla temizledim prima aktif bebek kullanıyorum doğduğundan beri ve bezinin de sıkmamasına özen gösteriyorum hiç pişik olmadı bazen arada günde 2-3 kez kaka yaptığında poposu kızardığında bepanthol sürdüm ve bezini 3-4 saat arayla sık sık değiştiriyorum çok kirli bırakmıyorum üstünde bezinizi değiştirmeden önce bi suyla pamukla yıkamayı kuru tutmayı deneyin en azından elinizde açılmış beziniz varsa o paket biter baktınız hala devam ediyor bezi değiştirirsiniz 🤗