Cansincan ben doğumda prima almıştım, pişik yaptı bebeğime, doktor hamazinc ve travazol yazdı, 2-3gün dönüşümlü kullandım geçti, bez olarakda sleepy natural e geçtim çok memnunum 3aydır kullanıyorum. Her bez her bebeğin cildine iyi gelmeyebiliyormuş, pişiği iyilwştirip bez değişikliği yapın bence, baby turco doğadan da çok güzel ve kimyasal oranı az olan bi bez aynı sleepy gibi debeyebilirsiniz, ben geçen 1paket kullandım o da çok güzel yani