Cansincan sorma bir gaza geldim direk ticaret bunlar niye pahalı dediler uuucuz ve dopdoğal mis gibi sleepy dediler birsürü paket aldım sonra öyle olunca patladım😂 prima mükemmel çok şükür 3 aydır hiçbişeyi yok. Tabi kullanıpta pişik olmayan anneler varsa lafım yok ama ben kıyamam bebişime ya pahalı olsun sağlıklı olsunda