arkadaslar dun oglumun 18 ay asisini 2 koldan ve agizdan damla olma seklinde yaptirdik. gece 11 gibi uyudu tabi uyuyana kadar huysuzluk huzursuzluk asiri vardi. gece agliyarak uyandi salladik uyudu. yarim saat once uyandi bi dokundum yaniyor . 38.5 olctum yanaklar al al. bu asidan mi sizce