Mom090 Kızım 26 aylık dün ishali başladı karnım ağrıyor diye ağlıyor kuzum şuan iyi ishali ama huzursuzluğu kaldı gece 3te kalktı akşamda 22:30 uyumuştu hala ayaktayız uykusuzluktan gözlerim yanıyor 😬
Lonewolf Mom090 günaydın benim oğlandı çarşamba günü sünnet oldu.Hala huzursuzluğu var.Ben alıştım artık bizim çoğunlukla uyanma vaktimiz bu şekilde.🤦🏼♀️
ecemm-6161 Mom090 bende suan sallıyırum uyumasını bekliyotum Ayak haftası diş hepsi bi anda karışı 💁🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Mom090 Lonewolf bizimkide 4te fln güne başlıyordu ama akşam erken yatıyordu dünde böyle oldu sağlığı yerinde olsunda napalım ama büyüdükçe uykusu düzeliyor yalan yok öyle bişey bir şeyi olsun olmasın sürekli değişiyor düzeni ☺️
keskebirazuyusam Mom090 biz daha 1 buçuk aylığız 😊 tıstıs tıslıyo yanımda. Uyusa diye gözünün içine bakıyorum 😂
26fk Günaydın herkese bizde yerimizi alalım akşam 9 da uyudu gece 2de ağlamakla uyandı bekliyoruz hala
Mom090 ecemm-6161 kolaylıklar diliyorum benimki tv izliyor yeni açmıştım uzun süre oyun oynadık hafif tempolu 😃 şimdi dalmak üzere karşısında
yaramaz_bocegim Mom090 hiç uyumadım desem belki inanmazsınız 5 aylık bu gece 1 dakika uyumadım saat 6 oldu. Tam ben sallıcam uyanıyor mızırdanıyor
Ayemta Benim kizim atak haftasi disinda uyku sorunu hic yasatmadi bana .3aylikdan gece uzun sureli uyumaya basladi(kendm kalddb emzrp yerine koyuyordum) .dis problemi yuzunden 1hafta cektim bu kadar