Feride_Ali
bende sezeryandan 10 ay sonra hamile kalmıştım ve oğlum 11 aylıkken yürümeye başladıydı bu beni baya rahatlattıydı. Aralarında tam 18 ay var ve küçüğü 9 aylık oldu bile. Birbirlerine oyun arkadaşı oldular ve büyük oğlumun baya canı sıkılıyordu, artık pek sıkılmaz, kardeşiyle birlikte saatlerce odalarında vakit geçirebiliyor☺️ Eğer sağlık açısından bir sorun yoksa korkmayın bence, hatta sevinin🥰 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah