Bebeğim yakında 2aylık olucak açken çok sabırsız ve memeucumu tutamadığı için de sinirleniyor sütümü sağarak veriyorum. 3-4 saat arayla sağıyorum. Mama çok nadir veriyorum. 120-160 ml arası geliyor her sağımda. Etrafımda deneyimli kimse yok bu miktar iyi mi ? Bu şekilde yapıp da uzun süre götürebilen var mı ? Sonradan sütüm azalır/ kesilir diye korkuyorum. Bu şekilde uzun süre götürebilen varsa rahatlıcam biraz.