Arkadaşlar benım hamılelğim pandemı donemıydı doktora toplasanız en fazla beş altı kez gidebıldım yasaklar sayesınde çok şükür doğum yaptım sezeryan ama ıkıncı bebeğim ve normal doğumum başladı bır ay kasık ağrısı son bır hafta sancı çektim bebeği sezeryandan sonra kuvese koymasınlar diye bır hafta bekledim sancılarla yattım kalktım sezeryana girceğim gün doğum başlayabılır deyip acil sezeryana aldılar kızım solunum sıkıntılı doğdu aşağıdaydı çok ciğerlerine bşr uygulama yaptılar dört beş saat kızımın ağlamalarıyla kolidor yankılanıyordu gortumlarla ciğerine mudahale etmişler ama bu mudahale normalde kolay bır uygulama imiş bizim burdakıler becereksız olduğundan beceremediler annem gösleriyle görmüş altı yedı defa hortumu çıkarıp koymuşlar makıne arza vermiş …her neyse bır ıkı kes özel doktora gittim troit değerlerime yuksek dedi sonra devlete gösterdim başından salarcasına normal dedi ama ben çok hızlı kılo alıyorum ve vermiyorum boğazımı durduramıyorum ınanırmısınız ömrümde ılkkez bu kıloyu gördüm ne yapayım sizce doktora gidib sormalımıyım troit için baktırmalımıuım bu kılolarla nasıl başaçıkabılırım ????