Aselikoo Kızlar bebegimin bugün kakasinda kan vardı kılcal şekilde çok korkuyorum. Bebeğim sadece anne sütü alıyor sizce neden olabilir yarın acile gidicem sabahı edemiyorum tehlikeli midir yaşayan varmı
Meraklianneee Aselikoo canım süt alerjisi olabilir senin tukettigin süt bebeğe senin sütünden geciyo ve alerji yaoiyo benim oglumdada vardı sürekli mukislu kaka yapıyordu ve kılcal şeklinde kan oluyodu. Çok geçmiş olsun
Mom077 Aselikoo Ay gecmiş olsun cnım bende çektim o çileyi malesef süt alerjisi bebegin yedigin süt ve süt ürünlwrinden kaynaklı bagırsakları sindi remiyor ondan oluyır süt ve süt ürünlerini kestircek muhtemelen doktor süt diyeti ugulayacaksın bende 3 yalıktan 8 ayına kadar süt alerjisi diyetindeydim iki ay oldu biteli bizim ama çok zor gecti şimdiden gecmiş olsun canım süt ve süt ürünlerinddn uzak dur gecer merak etme
Meraklianneee Mlke301020 benim oğlum şuanda 3 yaşında. Mukuslu kakasi 9 aylık olunca düzeldi diyet falan yapmamı istemedi doktor. Şuan da gayet iyi çok şükür bı sıkıntımız yok herşeyi yyor. Genelde inek sütü alerjisi de bebeği emzirdigi sürece annenin süt ve sütün girdiği hiç biseyi yememesi gerekiyor kraker bile yenmemesi gerekiuo
irem09 Muhtemelen alerjisi var. Süt süt ürünü yumurta olabilir. Birde bem kuruyemiş yediğim gun özellikle fıstıkta gördüm. Muhtemelen doktorunhz diyet uygulayacak. Beraberinde gaz sancısı uykuya dalamama gürültülü kaka oluyor muydu
Mlke301020 Aselikoo netten bir bakın muz yiyen bebek kakası diye muzdan olabilir bir de tek bi tane mi bir sürü mü
Aselikoo Aselikoo yok çok az filede verdim o da ilk defa baktım netten siyah kılcal değil benim bebegimin kakasi kanli
Aselikoo Mom077 saol kuzum içimi rahatlattin. Hastaneye gitcemde kakadan örnek alıyorlar mi yoksa fotoğrafı göstersem yeter mi
Aselikoo Mom077 huzursuzluk var gazını rahat çıkarıyor uykuya dalamama sorunu da var bazen bi anda ağlama giriyor aralıksız susmuyor bi kaç defada kakasi mukusluydu
Mom077 Mesela bizde uykuya dalamama ,gaz , kusma ,gürültülü kaka ve kan mulus vardı bunlar sevepleri alerjinin
Mlke301020 Aselikoo anladım canım bariz kırmızı diyorsanız ayrı tabi ama ben muz yedirince ilk öyleydi kakası ve 4 buçuk aylık daha erken vermişsiniz o yüzden alerjik reaksiyon göstermiş olabilir. Bi daha olmazsa sıkıntı olmaz ayını doldurmadan vermezsiniz. Bide kaka da kan aktif kırmızı olur kılcal olmaz diye biliyorum. Geçmiş olsun