Esra76 Kızlar burnu çok tıkalı açıyorum da fayda etmiyor 6 gün oldu doktora gittim sürekli aç diyor balgam da var öksürdugu gibi ağzına geliyor yutuyor ne versem kusuyor ne yapacağımı şaşırdım
Serifeelifasel Esra76 Canım eczaneden bebekler için fizyolojik serum oluyor gün içinde 4_5 kez yapılıyor çok iyi geliyor kızıma sürekli yaptık bı sorun olmadı çok şükür Bence al yap çocuk emerken nefessiz kalır ondan kusar belki
Gin Esra76 kaç aylık bebeğiniz? Doktor başka bir tedavi verdi mi? Serum fizyolojiğe devam etmelisiniz. Kabuğunu soymadan kuru soğanı ikiye bölüp karanfil batırın. Bunu yatağının yanına koyun. banyo yaptırmanın da kısa süreli de olsa rahatlatıcı etkisi oluyor bazen.
Biittercikolata Canım ucunu açıyorsan sadece ondan da sürekli tıkanıyor. Doktorum serum fizyolojiyi şırınga ile sıkarsan ilerde ki katmanları da alır atar dedi. Gerçekten öyle oldu youtube de bir Doktor da aynisini yapıyor izleyip yapmanı tavsiye ederim
Esra76 Gin bidaha görüşmedik söyledim de vermedi yediği gibi kusuyor balgamdan dolayı biberon bile tutamıyor nefesi kesiliyor