Buzluktan cikarttigim sütü çeşmenin altında ya da bir kaseye sıcak su koyuyorum içine de süt şişesini çözülüyor bazen koku olabiliyormuş bundan dolayı içmek istemiyormuş bebekler normalde cezvede falan asla isitilmaz ama sırf kokusu çıksın diye cezvede azıcık ılıyınca koku çıkıyor ve 24 saat içinde mutlaka tüketilmesi gerekiyor ben emzirme danismanlarindan inst. Video izlemiştim böyleydi