Sanemkrdmn ahh neden beklediniz bu zamana kadar 😔 ben oğlumun göbeği düştüğü gün götürdüm sünnete… 40 içinde bilmez sende rahat edersin dediler iyi ki arkadaş çevremi dinledim… Korka korka gittim ama ne ağladı ne soradan acısını çekti dikiş gerekmedi 3 güne yara kapandı… 3 yaş çocuk hareketli, aklı eriyor artık… Onu etkiler bence 😔 yerinizde olsam anestezi altında yaptırırdım zor bir süreç olacaktır sizin içinde… Çiş yaparken falan acır canı kesin