Ertugrulotlum Neredeyse 8 Aylık bir oğlum var. Ilk adetini 2 aylıkken oldum. Sonra 2 3 ay dengesiz oldum sonra su son 1 buçuk 2 aydır sürekli adet oluyorum. Bitiyor banyo yapıyorum 2 gün sonra yine adet oluyorum. Yine yine tekrarlıyor. Bi kadın doğum a gitsem mi neden böyle olur inanın korkuyorum. Artık eşim bile rahatsız bu durumdan. Sıra alicam doğru düzgün sıra yok devlet hastanelerinde araştırmalar da 1 ay sonrası için neredeyse boş randevu var. Ama geçer kendi kendine dedikce geçmiyor. Ilk defa başıma geliyor. Bu arada 40 çıktıktan sonra 3 defa 3 aylık iğne kullandım. O zaman bi sıkıntı yoktu.duzensizlil filan olmadı yani. Bıraktıktan bir hafta sonradan beri böyleyim onun etkisi olur mu diyorum kendimce ama inanın bana yardımcı olabilecek birilerine ihtiyacım var. Ben ki 2 3 gün adet olup biten insandım böyle şey girmedim kızlar . Oğlumda emiyor bu arada. Bilgisi olan bana yardımcı olursa sevinirim.