TugbaYahya 6 buçuk ay boyunca oluk oluk kustu oğlum.Bende burada bir iki kez çaresizce post açmıştım.Çok kez gittim doktora hepside 6-7. aylarında geçecek sabret dedi.Artık üzülüyordum üst değiştirmekten,koltuk,halı silmekten yorulmuştum.O derece! Kilo alımı ve gelişimi hep çok önde olduğu için ilaç tedavisine gerek görülmedi.( zaten kullanmazdım)
En son tam 6. ayına girdiği gün alanında çok başarılı bir gastroentroloji uzmanına götürdük.Kusmasını,ağzına acı su gelmesini,burnundan kusmasını çok normal gördü gayet rahat bir tavırla öyle rahatlattı ki beni hiç merak etme en geç 1 yaşında geçecek dedi ve 1,2 hafta sonra şak diye kesildi kusmalar😍
Sabredin ve endişelenmeyin.