Benim kızımda da vardı hatta cevizden iri bir büyüklükte doktor sıkı sıkı tembihledi sakın öyle para falan sarayım demeyin bağırsak düğümlenmesene sebep olabilirsin dedi, arada bez değiştirirken elinle gobeği içeri it yumuşaksa ve içeri giriyorsa korkmana gerek yok ama sert ve içeri girmiyorsa çocuk da kusuyorsa hemen acile getir dedi, çok şükür gerel kalmadı 6. Ayından sonra ufalarak gitti göbek fıtığımız kalmadı