Akrhnm sağolun cevapladığınız için bir başka sayfada şöyle bir yorumu okudum. Kullanan bayan kendisinin zayıf olduğunu sadece göbeğinin çıktığı için aldığını yazmıştı. Kullanırken hiç bir sorun yaşamamış ama ablası kiloluymuş ve o taktığında baya kıvrılmış, toplanmış. Bedenden kaynaklı olabilir deyip bir büyüğünü almışlar ama yinede sorunlar devam etmiş. Benim endişemde aslında tam olarak bu. Benim bel basene göre daha ince acaba kıvrılırmı, toplanırmı, emzirmede sorun yaşarmıyım diye merak ediyorum