Kukuli4198 yani ben şunu anlamıyorum şu ayında şunu yapmalı şu yaşında bunu yapmalı. Her çocuk aynı değildir. Bireysel farklılıklar vardır. Komut alabiliyor , sizi anlıyorsa bir sıkıntı yok demektir. Zamana ihtiyacı var. Nasıl her çocuk tuvalet eğitimini aynı zamanda kazanmıyorsa konuşması da aynı zamanda olamaz. Korkmayın zamanı gelince konuşacaktır. Siz daha fazla ilgi gösterin. Ben kızımla pencere önünde oturuyorum geleni geçeni konuşuyoruz. Sinek görüyoruz. Sinek hakkında konuşuyoruz. Beni yarım saat dinliyor. Söylediklerimi tekrar ediyor.