Sivil4306 ahh o zamanlar bizde ayniydik canım. Saatlerce memedee kalmak istediği olurdu hiç bırakmak istemezdi. Bırakınca başlardı hemen ağlamaya öyle böyle aglamazdi. Güven duygusu için sürekli memede kalmak istiyorlar canım sabırlı olmak çok önemli. İnan hepsi gelip geçiyor. Biz şimdi 3 aylığız zordu, güzeldi her anın değerini bilin 🌺