Mombaby123 Kızım 6,5 aylık sol böbrekte 4 mm büyüme var hep aynı doktora gittim başka bi doktora daha göstermek istiyorm memnun kaldığınız bi doktor varsa söyleyin lutfen😔
Btl-89 Mombaby123 kuzum biz Mehmet aminciye gidiyoruz park hastanesi. Bi tane de hayat hastanesinde varmış Nevzat diye biri park biraz pahalı nevzata götürcem bi dahakine allah şifa versin yavruya
Btl-89 Mombaby123 hamileyken yok muydu. Benim kızımda da vardı bi dahaki ay gittiğimde durmuş dedi büyüme ilaç filan başlamadı. Genel de anne karnındayken çıkıyo ortaya
ikizbabymom Mombaby123 durumun müsaitse mehmet turfandaya git canım değilsede divan hastanesinde mustafa gencoğlu var
Mombaby123 Btl-89 saol canım amin inş bakayım biraz araştırıp iyi bi doktora gotureyim burdaki doktor 5mm altıysa bi şey Olmaz dedi ama içime suhpe düştü ihmal etmek de istemiyorm
Btl-89 Mombaby123 genelde hamileyken söylerler çünkü kız çocuğunda böbrek büyümesi iyi değil demişti doktorum hamileyken. Sonra geçince ilaca başlatmadı. Biley olmaz inşallah üzülme
Mombaby123 Bizim bu gittiğimiz doktorda 5 mm altındaysa sknti etme dedi küçüldü ama büyümedi de öyle duruyo inş buyumez