Daha öncede böyle bir post açmıştım. Oğlum şuan tam 26 aylık Eylül gibi inşaAllah kreşe vermeyi düşünüyorum 2,5 yasında oluyor yani tahminen o civarlarda vericem bir tek bez sorunumuz var şuan onuda hallettik mi içim rahat bir şekilde gönderebilirim diye düşünüyorum. Ben biraz araştırma yapmaya başladım. Aşkan , Güzide , Kindergarden anaokulları bunlar 3 yaştan itibaren alım yapıyorlarmış genelde buralar tavsiye ediliyor. Çocuğu bu yaşlarda olup gönderen varmı ? Varsa hangi okula gidiyorlar tavsiye edeceginiz önereceğiniz okullara ihtiyacım var.