Glsm28 inşallah başarılı olursunuz canım. Aslinda benim oglum daha hazır degil. Bi ara kaka yaptiktan sonra söylüyordu ama kış ayı halılar serili, hava soguk diye bezi bıraktirmak istemedim. Cünkü altina yapsa dakka başı duş aldirmak gerekecek, hava soguk hasta olur diye yaza erteledim. Ama simdi de hic söylemiyor. 🤷♀️ bende ondan sinyal bekliyorum 😁 bakalim ne zaman kaka derse hemen bezi biraktiracam.