Mirosumm Manda sütüyle denemedim hiç ama tanıdıgımız (temizliğine güvendiğimiz) bir yer var, oradan alıyoruz manda yoğurdunu. Yoksa ben yapamam sanırım. Keçi sütünü de denemedim hiç ama süt vermeye başladığımda, ilk keçi sütünden başlayacağım. Daha anne sütü devam ettiği için süt de vermedim hiç. Yalnız 7-8 aylık olunca kefir vermeye başlamıştım. Çok şükür onu da sevdi. Gün aşırı içiyor bol bol. Sanırım ayran zannediyor :) Ve malum çok faydalı. Bir de benim beyfendiciğim peynir yemiyor. Maalesef o konuda bana çekmemiş:) açığı böyle kapatmaya çalışıyorum. Kefiri de altınkılıç sade alıp muzla karıştırıyorum. Onu da mayalamayı beceremem diye hiç denemedim. Umarım sizin minik de sever:)