Sinemciftci Deletedmom626262 Simdiyece bosdan yeremi kulandim yani ama 4 gune bir yapiyordur bu siralar yapmamaya başladi
Deletedmom626262 Sinemciftci bende sma kullanıyordum benim kizimada yaramadı sevmedi de içmedi bende hipe geçtim 8 aylık şuan hala hipp kullanıyorum çok memnunum ne gaz yaptı ne kabız yaptı
PrincessDuru Sinemciftci canm benm bebeğim 2 buçuk aylık bunun neredeyse yarı zamanını kabızlıkla uğraştm. Kabızlık dedğin ne kadar sık seyrek yaptığı değil. Yaptğı kakanın kıvamı. Benm ki taş gibi zorla yapıyodu. Mama kilo aldrmaz diye bişey yok. Sadece mamayı değiştirin
1994a_ Sinemciftci bende sma kullanıyorum 18 günlük bebegim benimkide yapmaz oldu önceden yapıyordu acaba mama Dan mı ben hep sma kullandım ama
PrincessDuru Sinemciftci ben sırayla aptamil aptamil conformil hipp combiotik evolvia AC en son bebelac nutriconfor şu an bunu kullanıyorum. Ama bana doktor prebiyotik damla da verdi o da etki etmiş olabilir.
Merve064 Benim bebeğim. Göğsümü almadı verdikçe ağlıyo bende sağarak veriyorum son iki üç gündür mama daha çok veriyom doktora salı günü götürcez. Bi sorun olur mu mama doktor demeden vermemde
Sinemciftci Merve064 sutunun az oldugunu bebeginin doymadigini dusunuyorsan ver bazi dokturlar hic mama vermeyin bile diyor yani
Merve064 Sinemciftci sütüm ilk zaman yetiyordu şimdi yetmiyor ağlıyo sürekli bende mecburluktan mama veriyorum 1 buçuk aydır o gögsümü almadıkça etmedikçe iyice strese girdim doktora salı gitcem bi sorun olmaz demi