monna siz bilirsiniz tabii ki ama bence konuşma terapisti için erken 18 ay. Ben kızımı 24 ay kontrolüne götürdüğümde doktoruna sormuştum az kelimesi olduğu için bir uzmana danışalım mı diye, doktorumuz erken demişti. Bir kaç ay daha bekleyelim dedi. Dediği gibi de aydan aya çoğaldı konuşması. Ama hiç konuşmasaydı 24. Ayda götürürdüm. Şimdi 28 aylık. 3 yaşına girdiğinde ilerleme kaydetmezse yine götürmeyi düşünürüm. İnşallah gerek kalmaz.