Huzurlukelebekk atak olabilir benim kide 4 aylıkken mama içmeyi bırakmıştı emme de yoktu seni anlayabiliyorum, mama içirirken dikkatini başka yere çek çizgi filim aç eline biwşy ver, 13 aylık halen bu şekil içiriyorum bide agız için de aft yada pamukçuk varsa da aç Bile olsa içmez son olarak biberon ucunu kontrol edin akışı nasil diye