Miray4455 Oykuaygun ya o çizgi biberonu her kapatışta kayıyor ki🤷🏽♀️ Ben baş edemedim artık saldım bi süre sonra denk getirme olayınu
Miray4455 Emir_karan böyle şeyleri bence önce doktora danışmalı, doktor kontrol etmeli ve eğer sizin dediğiniz gibiyse de gene doktor müdahele etmeli 😊
Emir_karan Miray4455 bnm oğlan iki kere yaptı o sesi şükür kayınvalidemmm düzeltti şükür birdahadaaa yapmadı.
Nursing_10 Ben de farklı birşey söylemeyeceğim sanırım köpürme mamadan ve çalkalamadan oluyor genelde kaşıkla hafif karıştırınca hemen eriyor zaten mama
Miray4455 Metonunannesi benim ki de kırmıştım yanlışlıkla elimde nuk vardı bi mamasını onla verdim zorla içirdim😂😂
Bebegimmete Oykuaygun yok hayır aksine kaşıkla daha çok eşit şekilde karışır mama birde yedirirken 1 2 sefer döndürüyorum ki sabit tutulduğu için toz mama dibe çökebiliyor ☺️