Srfe3 Bizim gaz problemimiz başlarda çoktu o zaman da aptamil kullanıyordum 3.aydan sonra bebelac denedim gaz problemi yapmadi normalde aptamil kullanma taraftarıyım zaten .Bu yasaklardan dolayı eczane açık bulamazsam bebelac alıyorum marketten ,aptamil her markette bulunmuyor ama aptamil ağrılıklı veriyorum kilo aldırıcı olduğunu düşünüyorum