Merhabalar buğün oğlumu Dr götürdüm konuşmuyor diye. Dr bendede kaynaklandığını ağır bir yapımın olduğunu, enerjisiz vs. Şikayetlerimde olduğu için bana bu ilacı önerdi mutluluk hormonu salgılar ve içe kapanıklığın geçer vs. Dedi kullanan varmı acaba