İyi akşamlar herkese. 15 aylık bebeğim birkaç gündür sürekli yurumek istiyor ama kendi henüz yuruyemiyor. Yani kollarından tutunca yürüyor. Ama ayağının biri yan basıyor dışa doğru. Diğer ayağının kenarı da içe basıyor. Normal mi bu, doktora götürmem gerekli mi?