Başlıktan anlaşılacağı üzere oğlum çok hareketli, bu zamana kadar hem sağlık açısından doktorumuz bazı durumlardan dolayı 1 yaşını bekleyin diye önermişti sünnet yaptıramadık hemde 1 yaşından sonra ayaklanınca hiç durmadı yerinde şimdi kara kara düşünüyoruz. Altını zar zor ikna edip açıyorum, açtığım gibi eli hep pipisine gidiyor çekince de kızıyor sinirleniyor kalkmak istiyor. Başına böyle bir durum gelen var mı ne önerirsiniz? Acısı olur diye belki elini pipisine atmaz diyorum ama belli de olmaz. Hiç durmuyo acaba 6 yaşından sonra mı yaptırsam derdini anlatır en azından durur ne bileyim çok arada kaldık. Böyle de iyileşme süreci daha hızlı olur diyorlar. 18 aylık bir genel kontrole gideceğiz çocuk cerrahisinde gösterelim duruma göre yaptrsak mı acaba?