İki gündür bizdede aynı durum var. 2 aylık kızım. Süt sanırım istediği hızda gelmeyince bunu yapıyor. Günde 1 öğünden fazla biberon da vermedim hiç ama demekki alıştı. Bn bugun emzirme kapına başladım. Burdan detaylarını bulabilirsiniz
http://beseryapimbakimonarim.com/2013/03/22/tomrisin-emzirme-notlar-bolum-7/
Gece güzel emdi, sabahta emdi ama öğlen emerken yine çok ağladı, istemedi meme. Bnde sabırla bekledim, başka çaremiz yok mama yok biberon yok diye diye zorlada olsa emzirdim. Bir yudum emip tekrar ağlıyor. Uzunca direttim. En sonunda çok performanslı olmasasada emdi. Bakalım 2 gün bu şekilde deneyeceğim.