Bebegım sarılık olmuştu daha sonra sık sık besleyerek sarılığı düştü ama vücudundaki sarılık hala gecmedi bilgisi olan varmı acaba 24 günlük oldu bebeğim sarılık değeri 6.1 cıktı doktor Bi daha getirmeyin dedi. Vücudundaki sarılığı ne zaman geçer acaba