GizemElf bence çok erken ya benimde oğlum 23 aylık ben 30 ay civarı başlamayı düşünüyorum, motor gelişimi idrar tutup bırakma gelişimi çok önemli henüz çok küçükler, kızım 3 yaşına girmek üzereyken bıraktık bir kez bile altına kaçırmadı o yüzden biraz daha beklemek mantıklı bence