SedaMeyra ben de tam kapanmayı değerlendirdim :) kızım 25 aylık; hadi bismillah dedim kardeşi doğmadan şansımızı deneyelim. İlk 3 gün genellikle altına yaptı, 4. Gün hiç kaçırmamız olmadı şükür. Lazımlık almıştım onu istemedi adaptörle klozete Yapmaya başladı.1 ay olduk öğreneli bugünlerde oyun tatlı geliyor ya da tuvalet zaman kaybı geliyor sanırım, son dkya kadar tutuyor birkaç damla kaçırdıktan sonra söylüyor ama dönemseldir diyorum buna da şükür 🙏🏻