Ek gıda dönemine yeni girdik herkesle her sofraya oturudgmuzda illa agzina gereksiz.seyleri tattirmamizi isteyen biri çıkıyor o anda vermesen öyle bakıyorlar birde şundan ver bundan ver dedikten sonra karsi çıkıp.zararki yanlarını söyleyip vermeyince de değişik hallere giriyolar anlamıyorum.ya sanki ben bilmiyorum.ne vermem gerekiyor ne yapmalıyım.bu durumlarda bı çözümü varmı