Zelisblt bakın söyle ki ben iki gün önce özür dileyerek anlatıyorum eşimle ilişkiye girerken rahimimden çok şiddetli bir şekilde ağrı girdi ve aniden belime bacaklarıma ve karnıma girdi çok çok şiddetli bir şekilde karnım çok sertleşti iki gündür belimin ağrısı hiç geçmedi rahimin ici nde ki ağrı da aynu şekilde sadece karnım ve bacaklarım biraz iyi. Bu arada iki aydır korunmuyorm ve adetime 7 8 gün de var sorum şu nen bugün devlet hastanesine gittim acile bu anlattıklarımi anlattim ve hemşire beni bir tersledi işte burada napabilirim işte burada neyine bakabiliriz git yeniden giriş yap falan dedi ya benim belim agrimiyo ki dedim rahimimden ağrı vuruyor dedim kadim beni koşmaktan beter etti bende evime geldim yuruyemiyorm bile ya buna kadın doğum bakmıyor mu kim bakar anlamadım.