Merhaba kızlar doğum yapalı 9 ay oldu bebeğim 6 aya kadar anne sütü ile besledi sonradan doymamaya başladı ve ek gıda ve mama takviyesi vermeye başladım. Ancak göğüslerim 6 ay sonra eski haline döndü sertliği şişkinliği biranda kayboldu. Geceleri 1 ya da 2 kez emziriyorum. Gündüzleri ise 4 veya 5 kez emiyor fakat gündüz emme süresi max 5 dk falan. Süt arttırıcı herşeyi yaptım denedim fakat bir faydası olmadı. Dereotu, ceviz, humana, promalt içecekler, su, rezene vs.. Bir sürü şey denedim. Tavsiyeleriniz nelerdir? Bebek büyüdükçe emzirme süreleri kısalıyor mu? Sizler nasıldııjz?