Yaseminyakup aynı bende 3 ay doldu yaptırdım ve 2 günde iyileşti sadece ama yapılırken çok ağladı huzursuz olduğu için onun dişinda hiç ağlamadı bardak yöntemi falan yapıyorlarmiş bizde hiç öyle bişi yoktu. Bence geç kalma ve korkma iyice hareketlenmeden yaptır. Ankarada özel bi hastanede 1000 tl yaptırdım bu sene.