Merhabalar arkadaşlar , bebeğim 2-3 gündür kakasını yapamıordu . Bugün doktora sorup fitil verdm . Kakasını yaptı ama hiçte kabız olmş gibi değildi acaip sıvı birşekilde yaptı bezinden falan bile sızdı . 2inci ve 3. bezinde hep kanlı kaka vardı . Çoklu besin alerjisi var bebeğimin normalde kakasında kan olurdu ama hep nokta şeklinde . Bu sefer ki çok farklıydı 😭 acaba fitilden mi yoksa 3. Gün önce yediğim kuzu etinden mi .. çoook üzgünüm . Fitil kullanıp bunu yaşayan var mı ?