Taze-Anne28 Mikrodalga fırınım yok kaynar suya emziği koyup bekletip o şekilde temizliyordum. Ama içinde su kalıyor. İçindeki suyu nasıl çıkarıyorsunuz
Bskulku Taze-Anne28 bizde bibs kullanıyoruz onunda içinde çok su kalıyor kaynattıktan sonra bir iki sıkıp sallıyorum suyu çıkıyor zaten
Tombalak_annesi Taze-Anne28 emzıgın ucuna bastırınca cıkıyor yanı benım kullandıklsrımda oyle kullanma kılavuzunda yazıyordu