Merhaba arkadaşlar kafam çok karışık çok yoruldum yıprandım. Oğlum 2 ay 4 günlük doğduktan sonra aşırı kilo kaybı yüzünden mamaya başladık. Fakat her mamadan sonra ağlıyo durmuyo gezdiriyoruz anca öyle sakinleşiyo. 120 veriyorum emziriyorum ama sütüm gerçekten az siz neler yapıyorsunuz ne kadar veriyosunuz kaç saatte bir veriyosunuz hangi mamayı kullanıyorsunuz memnun musunuz? Hadi biraz konuşalım sohbet edelim 🤷🏻♀️