Sukranduru İki yaş sendromu veya dişleri olabilir. Huzuru orada buluyor, bütün sıkıntılarına şifa orası gibi geliyor. Zaten de öyle. Hiç kıyamıyorum, hiç. Bende emziriyorum 15 aylık, bazen vıcık vıcık sürekli çekiştirmesinden sıkılıyorum😄 fakat hep dua ediyorum arzu ettiği kadar emsin diye. Hele ki ruj sürme, siyah kalem sürme vs. büyük travma bebekler için. Bir sürü yazı var okuyabilirsiniz. O kadar masumlar ki tek güvenli yerleri orası şu anda. İki yaşına kadar doya doya emzirilmeli diyorlar. Ben de böyle düşünüyorum, fakat siz bilirsiniz. Her anne kendi bebeği için en iyisini bilir diye düşünüyorum🥰