ikibebekli_anne kızlar başına gelen oldu mu zamanla düzelecek bir şey mi bilmiyorum şu an benim ilk bebeğim sağ ayağını dışa doğru atıyor parmak bölümü tamamen dışarı bakıyo napmaliyim
Kubra5657 ikibebekli_anne Canım benim bebeğimde öyleydi her götürdüğüm doktor 2 yaşından sonrada düzelmezse getir demişti ortapedik ayakkabı alın dedi zaten öyle kullanıyoruz desemde bişey yapmadılar 19 ayım sonunda biraz düzelmeye başladı şuan 21 aylık nerdeyse düzeldi gibi hamdolsun inşallah sizinde hemen düzelir 🤲🏻