aysgog 5 aylık bebeğim hoplattigimda falan ayağını tam basmıyor hemen dizlerini kırıyor normalde basar diyorlar doktor bı sıkıntı görmedi acaba geç mi yürür yada sürünmez diye korkuyorum
Anne03 aysgog bence 6 aya kadar bekleyin bana doktorum 6 aydan önce bastırma dedi ama sonra gene basmasa vitaminlerini baktırın kızımda 7 aya kadar basmadı b12 si eksikti kemikler zayıflamış kuzumun
Almila1512 aysgog aynı dert bendede var intertnette daha erken yazıyor kayınvalideme kalsa et basması olmuş yani kırkımız çıkmadan evimize et sokmuşuz 🤷♀️
Bskulku Almila1512 hiç duymamıştım o söylemi 😂 büyükler hep bişey diyor işte doktor sorun görmedi desenizde doktor ne bilirmiş kaç çocuk büyütmüş derler 🤷♀️
Almila1512 Bskulku banada diyolar bu doktor ne biliri bende 4 çocuğu var üstüne okulunu okumuş diyorum 😂😂😂
Ebrukocakk Oğlum dört aylık aynı sorun bende de var ya. Daha yeni bende aklımdan onu geçiriyordum. Bana da erken gibi geliyor. Annem de tembel senin oğlan diyor. 😂