Edaegemen0605 Kızlar bebeğim 22 günlük sma sarı kapak mama veriyorum ama doymuyor sanki yA da çok gaz mı yapıyor anlamadım başka mama kullanan var mı ya da tavsiyesi olan🙂
nursocum Edaegemen0605 sma gaz yapmıştı yenilenen formülüyle. Anne sütü hiç almıyorsa golden goat öneririm. Ben oğluma smilac kullanıyorum
Yagmuurr Edaegemen0605 Sma ve aptamil bizde aşırı kabızlık yaptı sonra similac kullanmaya başladım ve düzeldi şükür zaten eğee kullanırsanız köpürmediğini ve sindirimin kolay olduğunu görceksiniz gerçi bebekten bebeğe değişiyor bilmiyorum ama ben sonra tamamen bıraktım
Annelikseruveni Edaegemen0605 hipp combiotic çok iyi bence. Kullandık ve hiçbir problem yaşamadık asla gaz da yapmıyor
nisaballinannesi Edaegemen0605 sma gri kapak optipro gazlı bebekler için ve benim bebeğim maşallah doyuyor kilo alımı gayet güzel birde aptamil öneririm onunda içeriği çok iyi ama benim bebeğim sevmemiş ti
Prenseslergibiydim Sma gri kapak kesinlikle. Humana hipp Bebelac kullandık en iyi gelen bu oldu 🤗 Aptamili kesinlikle tavsiye etmem.